Kundcase, Norska Ambassaden

Kungliga norska ambassaden i Stockholm har tjänster som passansökning, ansöka om uppehållstillstånd som planeras och bokas i Adoxa. Mycket av personalens tid har gått åt till att svara i telefonen och boka tider åt kunderna i handskrivna bokningslistor.

”– Adoxa har gjort att vi på ett mycket effektivare sätt kan lägga vår tid på att hjälpa våra kunder och publiceringsfunktionen som ger oss möjligheter att själv bestämma vilka aktiviteter och tider som kunderna kan boka via Adoxa-Portal är otroligt bra, säger Heddy Motzfeldt Hedström konsul på Kungliga Norska Ambassaden i Stockholm.”

Adoxa-Portal finns tillgänglig för kunderna via ambassadens egen hemsida och är givetvis anpassad till samma utseende. – För oss är det en självklarhet att Adoxa-Portal enkelt kan anpassas till våra kunders hemsidor färger och typsnitt, säger Fredrik Bergqvist produktägare på Explizit.



KUNDCASES

Här hittar du mer om anpassningar för olika branscher och hur några av våra kunder använder sig av Adoxa:
 

 

Explizit